tisdag 28 juli 2009

Just nu jävligt less på ALLT som har med sjukdomar och vård och göra.
När det gäller för min egen del iallafall.
Ringde sjukvårdsrådgivningen till slut. Dragit mig för det nu sedan i lördags.
De ville att jag skulle söka AKUT IGEN. Jag bara suckade.. orkar inte, och det känns som om allt de gör där uppe är ingenting som hjälper, så länge de inte hittar något.
Nu trodde jag inte att det var nått akut, så hade hellre tagit en tid på närakuten eller nått.. men nej då.. hon tyckte absolut att jag skulle åka upp.
Men jag avvaktar. sist blev de bara griniga.. och det är inget kul att få ett sådant bemötande.
Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa med, så vi får se..

Var hem till Hanna en stund igår. Det var jätte trevligt. Emily, Trolle och Diana var där en stund med, och sen Kia. Så man fick träffa en del.
Kom hem till ett gäng grabbar som satt och spelade gitarr med varsin öl. Mysigt att komma hem till. Önskar att Jerry skulle tycka att det är lika kul och spela när jag är hemma med.. men men.. det tycker han ju då inte. Kanske för att jag tjatar på låtar jag vill att han ska spela.. haha..

Ja, får väl som sagt se vad vårdcentralen säger, och sen se hur dagen ser ut efter det. Akuten vill att jag ska till vårdcentralen, sjukvårdsrådgivningen vill att jag ska upp till akuten, och nu kommer väl vårdcentralen vilja nått helt annat?! haha!

Hoppas på bra väder idag iallafall. Less på detta TRÅKIGA väder nu!!! SOLEN vart är du???
Sommaren vart tog du vägen????

1 kommentar:

Alexx sa...

Hej puffran!!
Nu får du lägga upp lite bröllopsnytt :)
Kram Alexx