fredag 10 juli 2009

Blivit fler akutbesök för min del, och mera jobb. Det är väl ungefär som denna vecka sett ut.
Helt slut i kroppen, och det blir sängen TIDIGT för mig ikväll! Skulle vilja vara uppe lite längre, men känner att min kropp inte riktigt klarar av det.

Det var iallafall inte utav en allergisk reaktion som jag mådde PISS förra veckan. I onsdags kväll så började jag tappa känseln i både ben och som tidigare tunga och hals. nästan svamlade när jag pratade. Jätte rädd blev jag såklart igen! Det har kommit och gått nu sedan förra torsdagen. samt att jag nästan ramlar ihop ett antal gånger per dag. Men proverna visade ingenting, så kanske någon nerv som ligger i kläm?! hmmm.. läskigt.. men börjar bli lite van nu som sagt.
Mest otäckt när man ska gå med robin på mornarna, för om man skulle svimma eller så då, så vet man ju inte riktigt vart Robin skulle ta vägen!!

Pappa var här och hälsade på robin igår.. han tycker det är så kul! Plus att han fick godis utav morfar. det är ju alltid uppskattat! haha!

Det är STORM här ute just nu.. ser ut som om träden ska gå av ungefär! Kan det kanske bli sommar igen? Saknar SOLEN och att kunna ligga ute och sola och bada.

1 kommentar:

Hanna sa...

Gillar inte att jag måste läsa om dina akutbesök här på din blogg, vi hörs alldeles för sällan:( Hoppas du mår bättre nu, åker till köpenhamn snart och kommer tillbaka i morgonkväll, efter en charter till turkiet! Oj du fick du typ en uppsats:) ringer dig på måndag hoppas du har tid att träffas då!! Älskar dig! pusss