söndag 19 september 2010

Dags för sängen snart. Inte alls trött egentligen.. konstigt nog!
Men brukar alltid kunna sova nu för tiden, så det är väl bara att lägga sig på kudden.
Det positiva med att vara Gravid. Jag som annars har väldiga problem med att sova.
Men sen vaknar man ju istället 10ggr per natt och ska upp och kissa istället.. mindre kul!
Men man somnar ju alltid relativt fort igen. Skönt nog.

Jerry har haft lägenheten full med grabbar ikväll, så har varit fullt liv.
Robin har dock sovit som en stock ändå.. ibland förundras man över de små..
Nu har grabbarna dragit ner på stan, bortsett från lillebror som ligger och sover som ett litet barn på vår soffa just nu, så nu är det lugnt och skönt.. ;)
Nej men jag tycker det är kul när det är lite människor här. Så inget negativt alls.
Men karlar HÖRS.. med basröster och allt. De klagar på kvinnornas KACKEL, men då har de inte hört dem själva.. haha.. ;)

Imorgon blir det skolböckerna HELA dagen för min del. MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE.
Men vill absolut INTE!! Men men.. muntligt slutprov på måndag, så har inget val.

Så helgen är i stort sett slut för min del... redan.. alltid lika tråkigt.
Men som jag alltid säger, så går tiden så fort.. så man hinner ändå inte riktigt med..
Känns som om tiden fram till förlossningen kommer att gå i en jädra fart. och sedan är man tvåbarnsföräldrar.. Konstig tanke. Känns inte riktigt som om man fattat det än.
Men å andra sidan så förstod jag nog inte riktigt att jag var MAMMA på riktigt, förrän Robin var närmare året. Sådant som är lite konstigt att förstå på nått sätt. Iallafall hade jag det så.

Nej, sängen var det ja.. Hoppas ni alla haft en trevlig kväll! det har iallafall jag!!
GOD NATT!!

Inga kommentarer: