måndag 13 september 2010

Helgen är över. Dags att gå och sussa.
Ska upp tidigt imorgon, då jag ska vara på Aurora kl 08... TIDIGT!
Ska helst även hinna vakna innan dess.. och jag tar alltid tid på mig, innan mitt huvud riktigt hänger med på morgnarna.

Haft besök idag, först utav Agge och Moa. Sedan av Hanna, som stannade hela dagen.. Inte setts så mycket denna gång, men det är alltid lika trevligt.
Blev två Beck-filmer.. våran sysselsättning. I love it!!
Emily kom även förbi en stund.

Helgen försvann fort som sagt.. men det går säkert lika fort till nästa.
Jerry har jobbat idag med, vilket gör att helgen gått ännu fortare på nått vis.. när man haft mindre tid tillsammans. Men som sagt.. snart är det väl fredag igen.

Imorgon fyller Adrian år med. Hela 2 stora år. Stora killen blir han nu! Ska dit och gratta lite imorgon EM med. Annars blir det nog mest plugg för min del denna vecka. Lite stressigt då det är mycket som ska läsas, och pluggas in. Men det går nog bra i slutändan.. lite panik nu bara.

Nej, nu sängen.. Natti!

Inga kommentarer: