torsdag 16 september 2010

Födelsedagspresent till Robin fixat. :)
Han fyller ju inte förrän den 29e, och i normala fall så skulle jag ha irrat omkring i sista stund.
Men inte detta år. Skönt!
Det blev en Stooooor Riddarborg. Och dyr med för den delen, kanske lite väl dyr för en fyra-åring egentligen. Men va tusan, någon gång kan man väl få skämma bort honom rejält.. ;)
Hade det varit till mig, så hade jag redan varit och lämnat tillbaka den, men det känns inte alls lika dumt att handla en massa till Sitt barn, som till sig själv. Konstigt egentligen.
Han får lite småsaker till med, men inga större saker, utan RiddarBorgen blir det RIKTIGA presenten.
Han börjar verkligen bli stor nu, våran lilla kille. och det MÄRKS.
Det nya ordet, nu för tiden, är "SHIT".
Kan säga att jag inte är speciellt förtjust över att detta ord kommer ur den lilla pojkens mun, men hur får man dem att sluta?!
Även andra "vuxna" meningar, kommer ur den lilla pojkens mun, sådant som man förundras över hur han ens kan. Nu pratar jag inte svärord, eller något negativt så, utan mer bara meningarnas innehåll som man undrar över vart han fått ifrån?!

Varit på Ikea och ätit lunch med mamma idag med, mysigt.
Inte alls fått så mycket pluggande gjort idag, som jag hade hoppats på. men får ligga i nu under helgen istället.
Ska till MVC imorgon, men annars har vi ganska mycket oplanerad tid.
Jerry ska jobba på lördag igen.. tror det blir fjärde helgen i rad nu.. så jag ska försöka att hinna plugga lite då med, så man kan ägna lördag-kvällen åt varandra sen.

Inga kommentarer: