fredag 10 september 2010

Varit mycket denna vecka. Tror jag suttit timmar i telefon-köer bara de senaste 2 dagarna.
Men känns som om det KANSKE kan lösa sig nu.

Robin blödde näsblod igår kväll igen, det är ju inte lite han blöder när han gör det.
Men det är några veckor sedan sist nu iallafall.. så får hoppas att det var en engångs företeelse.
Nästa gång får jag väl ringa, och boka tid för provtagning, eftersom jag har min sjukdomshistoria bakom mig. Men han har iallafall inga stora blåmärken på kroppen, så som jag hade.. så det borde inte vara det!

Kissade ner våran säng med inatt, så vaknade i en sjöblöt säng. Inte det roligaste, men vad gör man?! Olyckor händer.. så är det ju.
Lite mer omständigt när det händer i våran säng och inte i hans bara, den är ju lite mindre och lite enklare att rengöra.

IDOL har ju börjat med. Älskar ju detta program, och har längtat.. men nu så.. :)
Nu har man kvällarna inbokade igen.
Ja det var väl ungefär det..

1 kommentar:

Jenny sa...

Trodde de var DU som kissade ner sängen först *haha*
Tänker på dig!
***KRAM***