fredag 24 september 2010

GRATTIS till Agge och Linda som fyllde 30år igår!! Hipp Hipp.. :)

Sedan ett litet Grattis till mig själv idag med då.. ;)
Robin var så söt imorse, som kom in till mig när jag låg i sängen och sa: Grattis Mamma, Grattis!
Han har längtat efter denna dag, då vi sagt att han fyller år EFTER mamma, så då betyder det ju att hans födelsedag närmar sig med. :)

Ska snart åka iväg och byta ett par skor, som jerry köpte till Robin igår. Blev lite fel i kommunikationen kan man säga.. Men hoppas att det löser sig idag iaf!
Sedan ska jag hem och STÄDA.
Det blir en lugn dag för mig idag annars. mamma och lillebror kommer förbi och ska äta middag och lite tårta. och titta på IDOL såklart! De har inge annat val, min dag och jag bestämmer.. ;)
Annars ska jag ladda inför morgondagen som är fullspäckad.
Först ska vi på Dop, och på kvällen ska vi på 30x2-års fest. Ser jag fram emot. Även om det blir en alkoholfri kväll för mig.. men får se på när alla andra hinkar i sig och beter sig som svin.. ;)