fredag 17 september 2010

Sitter här och kikar lite, innan det är dags att åka iväg till MVC.
Vanlig koll idag.. tror jag.. om jag inte missat nått(?)
Fortfarande inte fått tid för tillväxtultraljudet, så det är väl det som jag ska komma ihåg att ta upp. för det börjar ju närma sig ändå..
Sen tar alltid dessa besök för mig så himla lång tid, minns inte alls att jag var där så här länge när jag väntade med Robin. Men då var ju istället allting som det skulle.

Skriver mer när jag kommer tillbaka.
Sedan blir det PLUGG för mig. Försöka stressa så mkt som möjligt idag med det, jag som INTE FÅR stressa. det låter ju bra. Men vad ska man göra då?! Livet stannar ju inte bara av för att man blir gravid. alla andra saker ska ju fortfarande uträttas och göras...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!! Det var ett tag sen, men jag läser din blogg lite då och då. Du kämpar på med allt gumman och jag tycker du är duktig som pluggar och tar hand din familj. Vi syns väl på Agges och Lindas 30 års fest det börjar närma sig nu.. Ha det bäst gumman kram på dig/ jessica

pillan85 sa...

Hej!! Vad du är gullig. :) Ja det var ju ett tag sedan nu. Men vi ses absolut på 30-års festen. Det ska bli kul!! :) Allt bra med dig/er? Ha det Underbart du med!! Kram P

pillan85 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
pillan85 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.