onsdag 26 januari 2011

Har faktiskt känt mig ganska pigg den här dagen. skönt när man känner att man orkar saker som man känt att man absolut inte orkat den senaste tiden, exempelvis städning..
Det har varit Jerry som har städat och damsugit varje dag sedan Mira kom, och dessutom han som lagat mat alla dagar utom en. Jag har varit helt slut, men nu så.. känner igen mig själv igen!!

Haft Hanna, och Emily och Didi på besök idag. Var super trevligt som vanligt tjejer. :)

Har också haft VÄRLDENS BRÅK med min son idag. det började på väg hem från dagmamman, då han bestämde sig för att bara inte lyssna på någonting som man sa, och betedde sig som en riktig skitunge. Hanna var med och han var riktigt jävlig mot henne med.
Det tog väl dubbelt så lång tid att gå hem som det brukar göra.
det slutade med att när vi kom hem så åkte han in på sitt rum, och där lät det ungefär som om han slog sönder alla möbler OCH väggar. Han var helt tokig.
Så han var helt galen i över en timme. trodde jag skulle bli galen jag med ett tag.
Men han lugnade ner sig till slut.. kan han ha lärt sig nått till nästa gång kanske?! hmm..

Nu ska jag bara mysa i soffan ikväll. Jerry är nere på stan med Markus och skulle äta där.

1 kommentar:

Jenny sa...

Pratar du verkligen om din son Robin.. han som e en liten ängel ;)
Kan inte tänka mig att han gör något annat än e go å glad och lyssnar blint på sin mamma *ler*