lördag 22 januari 2011



Såg denna film igår. Det var den film som jag glömt att avbeställa.
Krille och Jenny var här och såg filmen med oss.
Enligt mig en riktigt bra film, det var länge sedan som jag såg en riktigt bra film sist, men denna kan jag verkligen rekommendera Se den!

Jerry jobbar idag, nu är hans tio dagar slut, så bara att gå tillbaks till verkligheten igen.
Idag kommer Helena med barn hit och hälsar på. De kommer nog alldeles strax.
Ska bli kul, för det var ett tag sedan sist nu igen.

Fick inte sova många timmar i natt, då Mira självklart skulle vara vaken.
Men köpte iallafall Minifom igår, som vi börjat med nu.. så hoppas hennes magproblem slutar.
Tycker så synd om henne när hon skriker och skriker.. man märker ju verkligen hur ont hon har.
Och man kan ju inte göra nått, då blöder ens hjärta kan man ju säga.
Skönt att Robin iallafall kan sova sig igenom dessa skrikiga perioder på nätterna, så att åtminstone någon av oss får sova ordentligt.

1 kommentar:

Jenny sa...

Bra... jag funderade på om den var bra... men nu vet jag att man ska se den.. visade inlägget för Håkan så han gick med på det då *s*
Vi var på bio igår "the town", den var oxå värd att se...
Kram