fredag 28 januari 2011

Mira har nu blivit stora tjejen, och passerat 3-kilo strecket.
Hon vägde idag 3050 gram och hade nu blivit 47 cm lång, så lång som hon alltså enligt pappren skulle varit när hon föddes.

De tyckte att hon nu gått upp så bra sedan hon kom att vi inte behöver väga henne varje vecka längre..

Sitter nu och väntar på att mamma ska komma, vi ska ha mysfredag ikväll, och äta fondue. Vilket jag älskar!
Jerry ska ut och äta med nya jobbet ikväll, så antar att han inte kommer komma hem förrän inatt.
Längtar tills jag ska få ha min första utekväll :) men känner att det nog får vänta lite, vill inte chansa nu när amningen går så bra som den gör.

Robin och jag har spelat lite tv-spel nu sedan vi kom hem, någonting som han egentligen bara får göra på lördagar, men tyckte vi kunde mysa lite nu när vi är själva :)
Eller ja lilla myran är ju självklart med, men hon sover ju för det mesta..
På tal om henne, så sov hon idag 4,5 timme i sträck.. tänk om hon kunde göra det på NATTEN, skulle vara underbart för mig!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: