lördag 22 januari 2011

Har nog aldrig bloggat så mycket som jag gör just nu.
Mobilen underlättar ju verkligen, hur kunde jag klara mig utan den?!
Har ju innan haft samma telefon som jag köpte innan Robin kom till världen, och tyckt att den har dugit bra åt mig. Men nu sista tiden så har den krånglat mer och mer, så det blev en ny iaf.
Och det är det bästa jag gjort på länge..

Dels så har jag en liten som på kvällar får väldigt ont i magen, och under de lugna stunderna när man har henne i knät så kan man ju inte göra så mycket.. men det blir mycket bebis-bilder och bebis-prat. men det beror ju på att det är det mitt liv består av just nu. så ni får tåla det.. ;)

Haft Helena med barn på besök idag. Fick fina presenter både till Mira och Robin. Tack så mycket! :)
Efter de åkt hem och Jerry kom hem så la jag mig och sov en stund, det gäller ju att passa på när man får.. och behövde några timmars sömn innan natten, för de är fortfarande sömnlösa för min del.

Jerry jobbar imorgon med.. så ännu en dag själv med barnen, inte riktigt hunnit vänja mig än.
Sen när han kommer hem så ska vi iväg på barnkalas. Alva som fyller 2 stora år. :)

Inga kommentarer: