måndag 9 mars 2009

Är TRÖTT!!!
Kunde såklart inte sova så bra i natt, och när jerry skulle åka till jobbet i morse, så var det ju KLART att Robin skulle vakna. *gäsp*

Helgen har varit jätte bra.. fredagen var lugn och skön. I lördags så kom tjejerna hit (Hanna, Emily, Maggan, Kia och Jenny) hit på middag och sen klockan ett, bestämde jag, hanna, kia och jenny oss för att gå ut. Men nu i efterhand så hade man nog haft roligare om man stannat kvar hemma.. var inte så kul ute. Men det var ju bara en kort stund. Tack tjejer för en trevlig kväll!!

Igår så sov jag ju såklart en stund. vaknade med världens huvudvärk.. självförvållat. så kan ju egentligen inte klaga. Sen var jag och robin till pappa och mari en stund, och fikade. Jerry följde inte med, då han skulle på konsert. Som förresten blev inställd, så lite besviken vart han ju, men det visar ju bara att även de är mänskliga som blir sjuka.. =) se det positivt!!
Sen så kom mamma över. (jag tvingade henne, och lockade henne med mat, haha) Hade kött och allt kvar sedan i lördags, så nu har jag ätit fondue 2 dagar på bara en helg. smarrigt värre!
Hon höll dock på att somna vid matbordet, så hon åt och åkte sen hem.

Idag så ska vi till vårdcentralen och ta första hepatit B vaccinationen. så får vi se när vi får nästa tid, det ska ju gå en månad emellan! Sen så antar jag att vi kommer få tid för bytet av dagisplats.

Den här veckan är smockfull med en massa.. och sen åker jag på lördag! PANIIK på riktigt nu! men längtar otroligt med. så skönt med värme..

Jag missar ju "Vårt bröllop i era händer".. som sänds på söndagen där. SÅKLART att det naturligtvis skulle sändas när jag är borta.. men förhoppningsvis så syns inte jag nått.. :P och sen får man väl besöka ett internetcafé eller nått där nere.. kommer ju inte kunna se det här hemma eftersom vi inte har några högtalare på datorn.

Hittat en utbildning som jag nu funderar på att gå.. så får se.. ska kolla upp lite mer, och skicka efter papper.. så ska jag fundera!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Säger du a får du väl säga b... vad e det för utbildning då? *nyf*
Kram

annKarolina sa...

haha jag håller med din syster, säg nu!! Vill också höra :) Jag svarade på din kommentar i min blogg I min blogg :D haha det lät skumt men du fattar nog, så du vet, in o läs! Puss