onsdag 4 mars 2009

Sitter och små kikar på våra bästa år.. kan ju inte slita mig från den serien när jag är hemma. Helt sjukt egentligen, eftersom den egentligen är lite halv dålig.

Om 10 dagar så åker jag.. börjar få ganska mycket panik nu.. hur tusan ska jag klara mig utan mina 2 favorit killar i 2 veckor?! Hur tusan ska jag det?!
Jerry som trodde att tiden skulle gå så fort när han åkte, ringde hem dag 4 och saknade oss så mycket så han ville åka hem. eller ja, antar att han saknade robin så mycket. Vilket bara var gulligt.. men sen gick ju resten utav tiden bra sen.. men hade trott att det skulle gå lite mer än 4 dagar innan han ringde.
Men jag ska försöka att verkligen njuta och sola, och ta det lugnt.. och bara ha semester. Inte för att jag jobbar så himla mycket nu för tiden.. men det är iallafall en helt annan sak att få komma till solen. Hur jag nu ska klara den värmen?! Jag som bränner mig så lätt.. och tycker att det är otäckt när det blir fööör varmt. och det kommer det ju vara..
Nej men jag längtar ju också. ta mig inte fel nu!!

På lördag så blir det tjejGalej igen.. vi ska äta middag här hemma, och sen gå ut.
Det blir nog bara jag, hanna och jenny som kommer äta, men senare kommer maggan och emily, och sen ska vi träffa upp kia när hon slutar jobba, så ska hon också med ut.
Det ska bli jätte kul, längtar verkligen.. det är inte så ofta som man ses numera.. så det ska bli kul!!

Får se om mamsen kommer förbi senare idag med.. hon sa att hon kanske skulle göra det, men med henne vet man ju aldrig.. ;) hon kan ju komma på miljoner med andra saker som hon ska hinna göra med. Att den kvinnan ALLTID ska vara så stressad, ÄVEN om hon egentligen inte har någonting annat och göra.. så är hon alltid på språng. kan aldrig slappna av.
Det är min mamma det!!

Nej ska återgå till min serie nu..
förresten så fick jag höra någoting positivt om "jobb" idag.. får se vart det leder.. kanske inte någonting som man kan leva på direkt.. men vi får se..

Inga kommentarer: