onsdag 4 mars 2009

Känns som om denna dag varit ungefär lång som en vecka.
Inte hänt så mycket heller, kan ju vara det.. Har mest bara fixat lite här hemma.. betalat de sista räkningarna som skulle vara inne nu i slutet utav veckan.
Pratat i telefon med Hanna ett par gånger..
Sen har mamma varit här en stund på kvällen. Hon kom.. men ja stressad och typ 2 timmar försenad. som vanligt. haha. =)

I morgon så kommer Hanna hit en stund. ska bli trevligt. sen så ska man jobba lite med..
Så morgon dagen kommer nog inte kännas riktigt lika lång, hoppas jag!

Egentligen så skulle man ju kunna vara smart och gå och lägga sig i tid för en gångs skull.. men känner mig inte ett dugg trött, och då vet jag att jag bara kommer att ligga i sängen och tänka och fundera i flera timmar, och bli arg för att jag inte kan sova.

Robin har inte direkt varit på det bästa humöret idag.. så vi har varit lite osams jag och han. Men han är väl inne i en sån period kanske.. eller ännu värre, är på väg in i en..
Men får hoppas att han är på mycket bättre humör i morgon!!

Längtar riktigt mycket till på lördag. Hoppas verkligen att man håller sig relativt frisk nu!!

Inga kommentarer: