tisdag 17 mars 2009

Passar på att kika lite på internet när resten utav huset sover.. =)
Inte fungerat så bra tidigare, men nu så..

Här är det 30grader varmt, och då är ändå klockan ett på natten.. så håller näst intill på att rinner bort. Men det är underbart! Synd bara att man inte har en kropp som blir brun med. alltid lika blek, vare det sig är vinter eller sommar, men inte så mycket och göra åt.
Jag har i vilket fall, inte bränt upp mig ÄN!! Hoppas på att det fortsätter så..

Flygresan ner var fruktansvärd, det var verkligen 10 timmars PANIK för mig, med ett och annat gråtanfall.. medans mamma bara satt där och tyckte det gick bra, sån är jag! Hoppas att resan hem går bättre.. eller att det känns bättre, för egentligen så gick ju resan bra, det var ju bara jag som var panikslagen!

Inte hunnit göra så mycket än. men legat vid poolen och solat, och idag vid stranden. dock så är det någon högtid här nere nu (thailänskt nyår?) så det var vi och sedan ungefär 2000 från bangkok (?).

Annars så har vi hitills klarat oss från alla sjukdomar, mycket myggbett bara.
Saknar ju självklart mina boys hemma! men tiden går fort. Ha det!!

2 kommentarer:

annKarolina sa...

ååååh vad underbart!!! kul att du skriver därifrån! Tänker massor på dig o har undrat hur resan gick. Usch jag tänkte på dig flera ggr då du satt på planet, höll tummarna för att du mådde bra där uppe i skyn :) Sola åt mig med!!! & NJUT nu gumman. Saknar dig. Hälsa alla också, så ses vi snart. Puss o Kram från oss

Anonym sa...

Gumman ,kul att det är fint väder och njut nu av din ledighet;) Är inte ett dugg avis;) Kram Linda N