lördag 21 mars 2009

Lite dåligt väder idag.. men jag brände upp mig totalt här om dagen, så min hud behöver ju ändå vila. Lite synd om Hanna bara.. Mamma och Janne solar ju inte direkt.

Inte gjort så mycket mer än sist.. var och klippte mig och färgade håret här om dagen, blev jätte nöjd. trotts att det inte direkt var så lätt att få sig förstådd.
Sen igår så regnade det hur mycket som helst när vi var och handlade, så det var översvämning på gatorna när vi skulle hem. Äldrig sett något liknande.

Jo, jag och Hanna stötte på en elefant inne i stan, som kom gående i trafiken, så det blev ju till att knäppa en massa kort på det såklart. och sedan fick vi även mata den. Var LIVRÄDD. men ja.. det gick ju bra..

Hoppas på att solen kommer i morgon igen.. ska på nattmarknad ikväll, om det inte regnar.
Än så länge så har jag inte handlat så mycket, så hoppas på att kunna hitta lite iaf.
Ja det var lite här ifrån thailand det..

och ja,.. jag som råkar ut för allt, som vanligt.. tål inte myggen alls, har 75 stora bett bara på fötterna.. men tur att man kan skratta åt det! haha.
Hoppas på att våren är på väg i sverige, så man kan få komma hem och hänga in vinterjackan i förrådet..

1 kommentar:

annKarolina sa...

pernilla jag saknar dig!!!!!