fredag 13 mars 2009

Ja, då var det nästan dags..
Vet att så fort jag kliver av planet i thailand, så kommer allt att kännas underbart.
Men allt där innan är bara jobbigt och panikartat. Men men.. sånt måste man ju också genomgå.

Den här veckan har gått fort.. en massa jobb. plus att jag jobbade på ett nytt jobb 2 dagar med, fast bara totalt 8 timmar.. men det gick ju bra. och kul var det med.

Robin och jag gick till lekparken idag i hopp om att vi skulle kunna leka lite, men den var ju fortfarande FYLLD av snö.. så blev mest och bara traska runt. Han som ville "åka kanan".. blev ju lite besviken, men det var omöjligt.

Sen vart det en tripp hem till pappa och mari.. sen har vi bara myst hela dagen och kvällen, han var dock inte på sitt bästa humör de sista timmarna, då han var så trött. Men får några timmar tillsammans i morgon med.
Inte riktigt klar med packningen heller, men sånt som jag inte kan packa ner förrän imorgon.. så kan inte göra så mkt åt det nu heller..

Nej nu ska jag kramas lite med jerry.
Bye Bye sweden!

1 kommentar:

Martina sa...

Hej gumman!
Hoppas flygresan ner gick bra!
Njut av semestern nu:)
PS, Du kan se programmet på tv3 hemsida. Jag såg dig 1 sekund:)
Hihi..
KRAMIS