tisdag 3 mars 2009

Igår var det bio som gällde för mig och Hanna. Hade bestämt att vi skulle gå någon dag denna vecka, men kunde inte vänta.. =)
Vi såg "Män som hatar kvinnor". Jag ÄLSKAR böckerna, hanna med, och därför var ju det en självklarhet att gå och se filmen på bio med.
Jag tyckte den var skitbra.. men kändes som om de hade missat mycket, eller så är det för att man blandar ihop alla tre böckerna, och då inte riktigt har koll på vad som händer i vilken. Men som sagt. den var verkligen bra!! Kanske just ännu bättre för att man läst boken och vet så mycket mer, även det som inte kom med på filmen.. jaja, nog pratat om den.
Nu väntar vi på tvåan.

Efter bion så åkte jag BUSS. Det är verkligen ett mirakel.. nu hade jag iof Hanna med mig, och jag skulle stiga av på sista hållplatsen. så det var ju det lättaste för mig med. men kan liksom inte riktigt tänka mig det bara!
DESSUTOM så var jag nere på stan på dagtid, och det har inte hänt på ÅR.
Är lite stolt över mig själv idag faktiskt.. nu var jag ju dock inte ensam.. men ändå..

Sen gick jag hem till Karro och Thomas en stund, thomas satt vid datorn hela tiden så honom sa man bara hej och hejdå till. Men Karro fick man iallafall umgås med en stund. trevligt!!

Inga kommentarer: