onsdag 25 mars 2009

De senaste dagarna har det varit fruktansvärt varmt här.. men det är ju såklart skönt med.
Men har ju såklart bränt upp mig. vilket nog alla redan visste att jag skulle göra.. haha..

Igår så åkte vi ut till en ö som ligger ungefär 1 timme härifrån, namnet kan jag inte stava. Där var det jätte fint.. och vi låg såklart på stranden nästan hela dagen, efter en liten tripp runt ön. Livsfarliga färdmedel här nere, pernilla är livrädd..
Det var fullt med folk på vägen hem, så vi fick sitta där vi fick plats. vilket var utan stolar och mitt på framför kapten. Liten rolig upplevelse.. tur att man iallafall kunde sitta i skuggan.

Idag så ska vi pattaya och shoppa lite.. eller mycket, hoppas vi på. Men får väl se hur mycket man hittar..

Nu är det inte många dagar kvar till hemfärden.. lite ångest, men också skönt och komma hem och kramas med både robin och jerry. Pratat lite med robin i telefon här nere, MEN man förstår ju inte riktigt lika mycket som man skulle gjort om man stod brevid. Men han pratade iaf om att mamma är i Thailand, och kommer hem en annan dag. =) Gullungen!!

Nej.. ska väl åka nu..

1 kommentar:

annKarolina sa...

åååh vad glad jag blir när du skriver :) Saknar dig massor nu! Ska bli roligt o ses igen när du kommit hem :D Då får du visa alla kort!! Låter som att ni har det underbart där borta iaf, härligt!! Puss o kram från oss