onsdag 20 maj 2009

Det gick väl sådär i morse. Robin sov jätte bra i natt, hela 11,5 timme. Han har ju lite svårt för att somna våran lille kille. Och har väl alltid haft! Men igår så var han helt slut när han kom hem från dagmamman, så jag var tvungen att tvinga honom att vara vaken en stund. Lite tidigt och somna halv fem..

I morse så verkade han pigg och glad, men när vi väl kom bort dit. så Tog han snutte och napp och la sig på gräsmattan. Trots att de andra barnen stod i ring och sjöng. Vilket inte riktigt är Robin, då han älskar att sjunga i vanliga fall. Sen skulle de ju springa runt gräsplanen. och han sprang väl en liten bit, innan han skulle gå. och la sig ner där med. Så han mådde nog inte så bra. Alla som känner robin vet ju att han ÄLSKAR att springa, han går ju aldrig. utan springer jämt.
Så efter att de fått varsin medalj när de kom i mål och de hade fikat lite, så fick jag ta med mig Robin och gå hem igen. Han har väl vart ganska pigg här hemma ändå tycker jag..
Men det märktes på honom där borta att han inte riktigt var sig själv. Vilket andra sa med.

Jag som hade sovit mindre än 2 timmar i natt var också skapligt trött, och då är det inte riktigt lika roligt med en gnällig och trött son. haha. Men det har ju gått bra.

Jerry mår väl lite bättre idag.. men fortfarande dålig. NÄR SKA DET GE SIG?
Själv så svänger det upp och ner hela tiden, från timme till timme ungefär. helt sjukt. Snorar och hostar ju fortfarande mycket. men känner mig inte riktigt lika svimfärdig längre.. som jag gjorde hela förra veckan och början på denna..

Ska sätta mig och plugga så fort som Robin somnar ikväll med. Satt ju i natt.. men det är ju långt ifrån så mycket som jag skulle ha hunnit gjort. Men men.. Ikväll är det ingenting bra på tv heller.. så jag kan nog få ro att sitta!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Inte bara jag som e seg på att skriva märker jag...
Vad händer i ditt liv? ;)