onsdag 6 maj 2009

Har haft världens migrän idag. Inte alls kul, har spytt som en jävla gris. Vilket jag ofta gör av smärtan. Men ÄNTLIGEN så är det helt borta..

Hunnit med och kolla på filmen "Troja" med, insåg rätt snabbt att jag redan hade sett den, men eftersom det är till pluggandet så var det nog klokt att se den en gång till.
Annars har jag hunnit med en del idag, ännu inte helt klar..

Ska i morgon ta mig en tripp ner till stadsbiblioteket och låna alla 7 böcker som jag nu ska hinna läsa på 10 veckor.. får se hur det kommer gå.. när det är såna böcker som man inte direkt tycker är jätte intressanta heller, så går det ju lite trögare.

Hunnit med och prata lite med Hanna i luren idag med. Har knappt sett henne sedan man kom hem från thailand, utav olika orsaker, så det var kul! vi brukar ha våra telefon-dejter.. =)

Snart blir det kudden för min del. Har dock vilar ganska mycket idag på grund utav migränen, så känner mig inte det minsta trött alls. Men ska ju upp 7 i morgon bitti. så har väl inte så mycket val kanske.. om jag inte vill att hela dagen i morgon ska bli förstörd vs..
Men kanske sitter uppe halva natten och pluggar medan man är pigg, vore iof en bra idé.. kanske..

Nej God Natt!!

Inga kommentarer: