tisdag 5 maj 2009

Endast tre timmars sömn i natt. Inge kul och vara mörkrädd och sova själv.. dessutom så hade jag en liten son som vaknade vid två-tiden och kom och la sig brevid mig, och sparkades, och vände sig om, och snarkade.. fiick vända honom ett antal gånger när jag fick sparkar i huvudet..

Jerry kom till slut, och då var det hans tur att börja med samma sak. Suckade nog högt ett antal gånger kan jag säga..

Sen ringde klockan kvart i sju, och det var bara att gå upp. Robin hade vaknat och satt brevid och sa "mamma upp, mamma upp" Jätte pigg och glad, tur var väl det, hade han sovit så hade jag nog somnat om så trött som jag var.
Åtta skulle robin lämnas.. och han vägrade som vanligt att äta frukost innan. Blir tokig på det. Men vet inte riktigt vad man kan göra, kan ju inte tvinga honom. Det är inte värt mer bråk och sånt än vad det redan blir angående hans frukostätande..
Jerry följde med och lämnade honom, så det vart en snabb promenad tillbaka, så har vi hunnit med att äta en snabb frukost tillsammans, innan han var tvungen att åka till jobbet, Men en liten stund blev det iaf.

Ska snart ta fram böckerna och åter uppta mitt läsande. Snart har jag iallafall läst alla 100-tals sidorna man ska läsa.. nu är det bara uppgifterna kvar sen. Skönt det iaf!!!

jobb ikväll med sen.. så det är rätt mycket idag!!

1 kommentar:

Martina sa...

Hej gumman!
Saknade ditt sällskap i söndags!
Robin har blivit så stor och sen tror jag han har blivit lite kär i Moa:) Så söta de är när de leker:)

Ang frukosten, Tyra o Lisa är duktiga idag men förr var Tyra svår. Prova med att köpa lite nytt då kanske han blir lite intresserad. Tyra o Lisa tycker om drickyoghurt och sen att man viker smörgåsen är viktigt för dem:) Dra på mycket smör så den blir saftig:) Haha, lycka till! Kramis