måndag 18 maj 2009

Lämningen idag gick hur bra som helst. Var helt i chock när jag gick därifrån. SKÖNT!
Men man får väl hoppas att det inte bara var för idag.. Håller tummarna.

Nu blir det och sätta sig ner med böckerna för min del. Har inte alls lust, och ännu mindre lust får man när man vet att man efter denna veckas sjukdom ligger låååångt efter. Ingen hit.
Men måste ju försöka att komma i kapp nu. Sen att jag inte direkt tycker att det som jag läser är speciellt intressant gör ju inte saken lättare heller..
Har försökt att läsa lite under min sjukdomsperiod (syster!!) Men det har inte direkt gått. Det lilla jag läst kommer jag att bli tvungen att läsa om då jag inte direkt kunde memorera det som stod. Tyvärr.

Idag ska jag sen till papi och säga grattis. Han fyllde ju år i går. Så det är väl planerna för idag.
jo, jerry ska till läkaren idag med. Äntligen tog han och ringde.. kan lova att man vart rätt less dessa veckor som han mått dåligt. speciellt den senaste veckan, han är ju inte direkt en människa om man säger så.. hmmm.. lät knäppt. men jaja..

Nej åter till böckerna!

Inga kommentarer: