onsdag 20 maj 2009

Har legat i sängen i stort sett hela den här dagen. verkligen mått piss.
Men nu mår jag faktiskt helt okej, hoppas på att jag mår såhär bra i morgon med.
Ska med till dagmamman med robin i morgon (om jag mår bra alltså). De ska ha en liten spring-grej alla barnen. Förklarar i morgon, när jag riktigt fattar vad det är.. för just nu är jag också ett stort frågetecken angående hur det hela ska gå till. Ett sorts lopp de ska springa iaf.

Kollade iallafall på första halvan utav Romeo och Julia idag. Det ingår i svenskan jag läser.
Men kände att jag inte riktigt hängde med efter en stund, och blev tvungen att ta en paus.
Det är väl ungefär min dag.

Robin är iallafall pigg och glad, hoppas verkligen att han klarar sig ifrån det här. Men det verkar som om de är ganska många som ligger just nu. Nått som går alltså.
Men Hoppas att det är slutet för våran del nu.. legat dåliga tillräckligt länge.
Men har alltid känt sig lite okej en dag, och sen nästa har vart värre än tidigare, så får väl se.

I morgon måste jag iallafall försöka att plugga lite. ligger långt efter nu, känns det som.
Men i morgon så måste jag bara!!!!!!

Inga kommentarer: