tisdag 5 maj 2009

Man kunde ju ha valt en bättre kurs och börja med, nu när man inte läst på länge.
Men inte jag heller.. jag skulle naturligtvis välja nått som man själv inte tycker är sådär jätte intressant. och måste lägga ner mer tid på bara för att få in allt.

Med andra ord så har denna dag varit ganska tråkig..
Enda positiva är väl det snabba fikastunden hemma hos Karro i morse. och sen mamma och brors snabb-besök. Samt pappa som man träffade i dörren ungefär.

Robin hade det bra hos dagmamman i dag med. hade gått kanon bra. vilket känns jätte skönt.
Så nu är det första heldagen i morgon. vilket behövs eftersom det är ganska mycket läsning för mig. och vet inte riktigt hur jag ska hinna bli klar i tid. suck.. men det ska gå.. =) se allt positivt är inte min starka sida. men man får försöka.

I övrigt så har robin varit på väldigt bra humör idag, och haft en väldig energi.. vilket betyder ett väldigt stökigt hem. inte nu längre, men innan städningen. Han är för go lilla gossen!!
Busig kan man ju iallafall säga att han är. men det hör till och är kul med så det så.

Nej det blir sängen för min del. inte kul och lägga sig själv. men vad gör man... =/
Ska upp halv sju i morgon.. 8 ska vi vara där.. blir ännu tröttare bara av att tänka på det... att man ska upp om 6 timmar alltså.. och än ligger man inte i sängen...

Inga kommentarer: