torsdag 14 maj 2009

Mår skit dåligt idag. Vill verkligen inte bli sjuk..
Jerry har ju känt sig dålig nu i flera veckor, denna vecka har varit värst och han har varit hemma från jobbet tre dagar med denna.
Själv så har jag jätte ont över bröstet, hostar som en galning och det gör ont när jag andas. Samt känner mig febrig och helt nere.
Jag hade hoppats på att vi kunde få vara friska nu hela familjen när robins öronop äntligen är över. Men nej, nej.. hur kunde jag tro nått sånt!?

Har gått sådär när det gäller pluggandet, försöker sitta varenda ledig stund, även på kvällarna. vilket inte alltid är så lätt med robin. haha. Men fick VG på de första uppdragen iaf. Skönt.

På tal om robin så började vi med pott-träning i måndags. Han har ju tidigare VÄGRAT skrikigt rätt ut när man nämnt pottan. Denna gången gick det lätt. Första dagen var han utan blöja 3 timmar, kissade på pottan 2ggr. och ingenting i varken byxor eller på golv. dagen efter gick det lite sämre, då han inte direkt verkade ha TID att kissa på pottan, så det blev en del olyckor, men ändå en del på pottan med. I förrgår så gjorde han nr2 på pottan, och SÅ STOLT han var. Vi med.. =) ingenting utanför pottan den dagen heller. och samma igår. han var utan blöja ganska länge, kissa och bajsade en massa gånger, men inga olyckor. Det går med andra ord mycket bättre än jag trodde att det skulle göra. Men det kan ju komma bakslag, så man ska kanske inte hurra för mycket! och än så länge så har han ju blöja hos dagmamman med så.. fastän de har pott-träning vid vissa tider, då hon sätter honom där, och det verkar ha gått lika bra det.
HAHA. ja det var dagens kiss och bajs-prat!

Nej, nu är jag helt slut. ska lägga mig ner igen! ha det!

1 kommentar:

annKarolina sa...

nej va duktig robin är! :) roligt!!! Puss på er!!!