tisdag 12 maj 2009

Känner att man inte riktigt har haft tid till och blogga sista tiden. dagarna bara försvinner ju.

I lördags så var vi som sagt på 50års kalajs. Det var riktigt riktigt kul. Träffa hela tjocka släkten på pappas sida, som man inte träffat på hur länge som helst! och en massa annat folk.
Jag och Karro assisterade lite som serveringspersonal. =) haha, det var lite roligt. Eller ja kökspersonal kanske jag ska säga, då det var det med.
Jag stannade även kvar när allt folk hade gott och städade, så var inte hemma förrän 4.45 på natten. Men det var jätte lyckat! Verkligen!

Igår så var jag till hoppgropen med robin och alla dagmammorna. Gud så kul han hade, sprang runt runt och skrattade och hoppade och ja. han var överallt! Jag fick verkligen följa efter kan jag lova, eftersom man ville ha lite koll på honom.
Sen igår kväll så var jag ut och åt med de gamla arbetskamraterna, eller ja 8 utav dem. De var riktigt riktigt trevligt. Måste göras om snart igen!! Man saknar ju dom, även om man inte saknar själva jobbet eller stället för fem öre så saknar man ju de underbara människorna som man träffade varje dag!!

Idag så har det blivit lite pluggande. ska bli mer. Skickat in 2 uppdrag hittills. fick VG på båda. Vilket jag både är glad och LITE besviken för.. jag är ju som jag är.. Men mest besviken är jag för att jag vet att på det sista så KUNDE jag bättre. men jag hade bara inte riktigt ro att sitta längre än vad jag redan hade gjort. SKÄRPNING!!

1 kommentar:

annKarolina sa...

Pernilla du ska enbart vara stolt o NÖJD med VG!!!!! Skit bra ju!!! Grattis! Puss o kram