torsdag 7 maj 2009

Lämningen med Robin i morse var fruktansvärd. Han ville verkligen inte i morse.
Så han grät helt hysteriskt och kramphöll mig, så hon nästan fick slita honom ur mina armar.
Det var verkligen jätte jobbigt.
Visst att han kan vara ledsen vissa mornar, men inte såhär. Han hade verkigen panik.
Usch, hoppas verkligen att det bara var idag. och att det går bättre i morgon.
Men hon har ju inte ringt, så han måste iallafall ha lugnat sig.

Satt och pluggade till tre i natt, men somnade först vid fem-tiden då Jerry snarkade så förjävligt.
Åhh vad jag kan bli irriterad på det. Inte för att det är jämt, men alltid när man MÅSTE sova så ska det såklart vara som värst.. Sen var det bara att gå upp vid kvart i sju, då klockan ringde.
Kan lova att jag är ganska trött. Men ändå pigg om man jämför med då..

Fick ganska mycket gjort inatt, vilket känns skönt. Då är det inte lika mycket att göra idag. Även om det är en del kvar.. Men ska verkligen försöka att göra det så bra som möjligt.
Har hunnit med att prata lite med Hanna nu sen jag kom hem med, alltid trevligt med lite prat på morgonen.. men alltid så svårt att veta vem man ska ringa, haha. Man vill ju inte direkt bli hatad för att man ringer och väcker någon..

Ska till stadsbiblioteket idag med och låna en massa böcker, det var ju ett tag sedan man gjorde det.. har inte ens något lånekort.. har man sånt idag med? fixar man det där?
hmmm.. ja.. nej ska väl försöka att hinna med så mycket som möjligt innan tröttheten hinner ifatt en alltför mycket igen..

2 kommentarer:

Jenny sa...

Välkommen till verkligheten ;)

Love you!!!

annKarolina sa...

Jobbigt o gå när dom blir så ledsna :( Känns säkert skit tugnt då, men det var säkert en engångsförteelse!! Lille Robin :) Du verkar vara skit duktig med pluggeriet ju!! Kämpa på! :) & undrar du ngt så fråga Maria, tex om biblioteket där o allt sånt :) Hon är ju insatt nu. Kommer gå skit bra för dig! Du är super duktig redan tycker jag! Men blir du trött ikväll så tror jag att du kan behöva lägga dig o sova, så vaknar du kanske piggare imorn o kan plugga lika flitigt på dagen som du gör på natten? :) Du behöver en god natts sömn! Stor puss till dig!!