onsdag 27 maj 2009

Har inte direkt vart duktig på att skriva, som jag får pikar om här..
Men har vart ganska fullt upp.

Robin krånglar jätte mycket vad det gäller sömnen just nu! Håller på att bli tokig, försökt nästan allt. Nu ska han få sluta vila på dagarna, för att se om det fungerar, men vet bara inte hur han ska kunna hålla sig vaken då han somnar i leken ungefär. Men det MÅSTE fungera.
Vi pratade förut om att vi skulle ta kontakt med en sömn-terapeut, men det får bli sista utvägen i såna fall! Så hoppas på detta nu! För man blir ju helt galen!!
Han har somnat mellan 23-24 varenda kväll nu, och sen upp klockan 06, han vaknar alltså själv då. Inte vi som väcker honom! helt sjukt. sen vilar han EN timme på förmiddagen..
han sover ju ingenting!! vilket märks ganska tydligt vissa dagar på hans humör.

Ligger lååångt efter med pluggandet med, så har suttit nu hur många timmar som helst dessa två dagar för att försöka komma ikapp. Vilket inte är så lätt. Kommer ju komma efter med nästa uppdrag med, inte lika kul! Märks på min kropp att jag är sönderstressad, då min psoriasis EXPLODERAT igen de senaste två veckorna bara, så får man panik över det med. kul va?!

Nej, mycket klagande här nu.. Men ANNARS så är allt bra.. =) Mysigt med solen, även om den idag inte riktigt vart framme.. men man får ju lite sommarkänslor ändå. skönt.

Nej, återgå till böckerna och sen till sängen för mig! God Natt!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Då vet jag ;)