måndag 7 mars 2011

Dagen hittills..

Har idag faktiskt mestadels legat i sängen.. det behövdes efter natten som var kan jag säga.
Barnen var ganska snälla, mira vaknade 2 gånger bara. Robin kom över till mig vid tre tiden, och då hade inte jag somnat än.. vet inte varför men hade bara en oros-känsla i kroppen som inte ville släppa. Otäckt och känna så. Och det gjorde att jag inte kunde somna, och när man väl gjorde det, så vaknade jag hela tiden.
Jätte irriterande!

Snälla farmor hjälpte mig med att skjutsa Robin till dagmamman imorse. Guld värt! Hade det tillräckligt stressigt med att få honom klar i tid.
Vissa dagar beslutar sig Robin bara för att total-vägra allt. Denna morgon var en sån dag.

Nu blir det middag, sen ska jag väl röja upp lite här hemma. Gör man något annat än och går och plockar och städar om dagarna?! Ibland undrar man ju..

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: