söndag 13 mars 2011

Ja..

Jerry kom ju hem igår igen. Skönt att ha honom hemma, så man kan vara två stycken som turas om att bråka på våran lilla vilding, och två som kan ta hans om lilla myran när hon bråkar med.
Nu är vår lilla Myra väldigt snäll, så det har gått super bra att vara ensam när det gäller henne, värre när det gäller Robin och MITT tålamod när han inte lyssnar.
Och självklart skönt att ha jerry hemma så man kan få den där närheten och kärleken som man behöver. Vad jag ÄLSKAR den mannen!!!

Igår var det Melodifestival-finalen. Helt fel låt vann enligt mig!! men men..
Vi hade mamma, lillebror, Tezz och Krille här. vi åt super god mat, och spelade senare Buzz.
Jag vann INTE som vanligt.. haha.. men kom iaf inte sist heller.. ;) Men vad roligt det spelet är.

Jerry ska på konsert ikväll med John, som jag totalt glömt bort.. han med tror jag.. men han kom på det igår. så det var ju bra det iaf. Vad de ska se vet jag inte.. men nått band.. :)

Så får vi se vad det blir resten av den här söndagen!!

Inga kommentarer: