tisdag 22 mars 2011

Tisdag!!

Har legat i soffan HELA dagen idag. inte orkat göra någonting annat.
Ingen feber än så länge, och det jublar man ju över.. men det känns som om man har det..
Mindre kul, men hoppas på att må bättre imorgon. Kan ju alltid hålla tummarna.. :)

Robin verkar iaf mycket, mycket piggare och inga klagomål på varken huvudvärk eller hals idag.
Snarare så att han haft lite väääl mycket energi idag. Och eftersom jag mest bara legat så har ju inte det direkt gjort honom mer stimulerad. men vad gör man då, när man inte orkar?!

Mamma var hit en snabbis på middag, hon åker ju till Thailand imorgon med syster min.
Kanske ingen resa de direkt ser fram emot, men hoppas att de iallafall kan njuta lite av värmen och att de kan ta det lugnt ett tag. Kommer kännas konstigt för mig att de åker båda två, eftersom jag pratar med mamma ett par gånger om dagen nu för tiden, och syster nästan varje dag hon med. Vem ska jag nu prata med under tre veckors tid?! KOMMER SAKNA ER!!!

Snart blir det Desperata för min del. I soffan SÅKLART!!! :)

Inga kommentarer: