onsdag 2 mars 2011

Denna dag har varit lång känner jag.
Mira vaknade TIDIGT. och har inte haft chans att vila en sekund idag.
Efterkontrollen gick som väntat bra. Fick göra cellprovet med, som jag skulle ha gjort förra året egentligen, men sen vart jag ju gravid. Skönt att ha det gjort. En sak man kan bocka av listan av "att göra" saker.

Mamma var sedan här och fikade med oss, och vi åt mat tillsammans med.
Hon har ätit här ofta sista tiden, men det är bara kul. Vi får "mammas mat" som är UNDERBAR, och sen är det väl inte så kul för henne att äta ensam.. och jag är rädd att hon ska leva på mackor ungefär. Jag hoppas jag lär mig laga mat som henne en dag. Speciellt vissa rätter som bara hon kan göra.. :)

Nu är det "Sveriges Mästerkock" för mig på tv. Jerry är ute och promenerar med grannen. Mira ligger i sin babysitter och sover.. och Robin i sängen. så det är lugnt och tyst här hemma.
Hoppas det blir en tidig natt idag, och att hon somnar tidigt för natten.

Inga kommentarer: