fredag 18 mars 2011

Dagen!!

Ja, då var snart denna dag slut med. Sjukt vad tiden går fort, eller dagarna kanske man säger.
Dagens stora händelse: JAG har åkt BUSS!!
Jag åker aldrig buss, och jag minns inte när jag åkte sist.
Denna gång tog jag bussen med Jerry och barnen ner på stan. Ångrade mig redan på väg till bussen, men då kunde man inte direkt vända. Jag kan inte förstå hur man kan må så dåligt över nått så litet egentligen. Något som så många gör varenda dag. Men så är det!
Men var riktigt stolt över att jag faktiskt klarade av det.

Har nyligen tittat på Big Brother i vanlig ordning.. det känns lite som att det börjar spåra ur lite nu.
Vissa grejer skäms man ju nästan för när man tittar på. haha. men det är kul! och jag lär fortsätta kolla, för jag är Fast. Jag är Big Brother Beroende just nu!

Imorgon är det barnkalas på schemat. Sedan kommer troligtvis Hanna hit imorgon kväll. Vilket vi hoppas på.. men det visar sig imorgon!
Mamma var här och åt mat med oss ikväll. blev hämtmat. och det var gott.
Hoppas på en tidig fredag-kväll!

Inga kommentarer: