söndag 20 mars 2011

Kväll igen..

Idag fick jag sova lite längre.. oerhört skönt! Även om man inte sover så många timmar i streck, så är det skönt att bara kunna ligga i sängen och slippa gå upp.

Vi har idag vart en sväng till Agge och Mogge. Var super trevligt, och nu va det ett tag sedan vi sågs allihopa.
Började dock må jätte konstigt när vi var där, och fick gå hem lite tidigare än planerat.
Har sedan mått jätte konstigt hela dagen.. låg i sängen i tre timmar efter det att vi kom hem, med benen i högläge, kändes som om jag skulle rasa ihop varje gång jag reste mig upp. Otäckt.
Mår fortfarande lite skumt.

Har även en son som klagat på huvudvärk hela dagen. Men verkar väldigt pigg i övrigt.

Myran blir rundare och rundare för varje dag som går, känns det som iallafall. Så tror nog hon gått upp bra i vikt denna vecka med ersättning, så det känns väldigt bra.

Väntar nu på att hon ska somna, så att jag kan få göra detsamma.

Lillebror och Tezz har vart här ikväll med, och tittat på Big Brother med oss. Kul att det inte bara är jag som är fast i det programmet. :)

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: