lördag 26 mars 2011

Lördag!

Dålig på att uppdatera här märker jag..

Lördag, helg, underbart väder.. kan väl inte bli så mycket bättre!! :)

Igår var vi hem till Jenny, jag och barnen och åt våffel-lunch. Det var gott och trevligt!!
Sedan vart det hem till att städa hela lägenheten, vart dåligt med sånt eftersom jag varit sjuk. men nu är det iallafall GANSKA städat här hemma. Sjukt hur mkt damm det kan bli på 3 DAGAR om man inte tar fram sugen. Helt sjukt.
På kvällen så kom Jenny och Krille hit en snabbis, det vart BUZZ och SJÄLVKLART BIG BROTHER!!! Jag kan ju inte missa det programmet.. haha.
Fast jag kan väl hålla med om att det har spårat ur lite.. men det är kul och titta på iaf, förutom att jag är en sån som har väldigt svårt att titta på pinsamma saker, jag skäms liksom själv, på nått konstigt sätt.

Sovmorgon fick jag idag med. UNDERBART!! Amningen har ju gått åt helvete sedan vi började med ersättningen.. så nu kör vi enbart ersättning. och hon går ju nu iaf upp i vikt. det syns, även om vi inte vart och vägt henne än.

Snart.. snart flyttar BÄSTA HANNA hem till Uppsala igen!! Jag längtar. det ska bli så kul, och oerhört skönt att kanske kunna ses oftare utan en massa planering jämt. Saknar den tjejen!!

Ja, det var väl det..

Inga kommentarer: