torsdag 31 mars 2011

Otroligt trött idag! eller jag har inte varit det hela dagen, men nu känns det som om man skulle kunna gå och lägga sig utan problem. Men den turen har man ju tyvärr inte. Haft Hanna och Maggan på besök idag. Var trevligt. Länge sedan man såg någon utav dem nu. Och Hanna flyttade hem idag med.. :) Super glad över det är jag.. :) Inte hunnit med så mycket annat alls. Myran blev 3 månader igår, galet så fort det går nu.. Och det har hänt väldigt mycket nu på bara 2 veckor. Hon skrattar och är glad på ett helt annat sätt. samt att hon är mer med.. ännu mer än då.. även om hon var det då med. Känns lite läskigt att tiden går så fort, speciellt med tanke på att jag inte alls har någon aning om vad jag ska göra när det är dags att sätta henne på dagis. Ja, jobba VILL man ju.. men vart?! har ju inget jobb att gå tillbaka till.. så framtiden känns som ett ända stort frågetecken just nu! men det är ju trots allt långt kvar.. Det var även en speciell dag igår, då janne skulle ha fyllt år. Känns så skumt på något sätt. Mina tankar var självklart mycket hos mamma, då jag vet att hon nog hade en tung dag, då de skulle ha firat hans födelsedag nere i Thailand, och nu är hon där nere utan honom!! Ikväll så blir det lugnt, tv som vanligt.. sen sängen hoppas jag!!

Inga kommentarer: