fredag 11 mars 2011

Skrev ingenting igår.. för dagen liksom bara försvann.
Mamma sov här, natten till igår, så hon gick upp med barnen på morgonen så att jag fick sova en stund till. Det var värt HUR MYCKET SOM HELST!! Tack Underbara Mamma!! :)

Sedan kom Hanna förbi på eftermiddagen, och även lite senare så kom Emily och Leonie.
Didi var sjuk, och fick tyvärr stanna hemma.
Robin var på ett hel-konstigt humör igår. Han har ju varit ett riktigt monster sista månaderna, men igår var värre än vanligt. VART HAR MIN GAMLA ROBIN TAGIT VÄGEN?! Han är liksom spårlöst borta, och jag saknar den där lugna, glada lilla killen som lyssnade iallafall hyfsat på vad man sa. Denna lilla Robin slår liksom bort allt man säger, och gör precis tvärtom, med ALLT!
Gör saker han VET att han inte får, och som han aldrig gjort förut. Jag blir TOKIG!!
Mamma kom förbi på kvällen med och åt med oss.

Idag blir det en riktig städ-dag här hemma, OM barnen tillåter kanske man ska lägga till..
Det ser för jävligt ut. inte haft så här skitigt och äckligt hemma på länge. Men eftersom man varit själv denna vecka så har man inte hunnit lika mycket som man brukar. Samt att man varit helt slut.

Imorgon kommer Älsklingen hem!! Saknar honom MASSOR! Sjukt så lång denna vecka har varit.
Men det beror väl på att man har en 2-månaders här hemma, som liksom har gjort så att man inte riktigt kan planera dagarna alls, utan att man måste ta dem som de kommer.
Iallafall så längtar jag massor efter honom. och Robin med!!

Nej, om man ska sätta fart här hemma, medan barnen är lugna kanske!!
Ikväll blir det en lugn fredag-kväll framför tv:n.

Inga kommentarer: