söndag 6 mars 2011

Igår var det Melodifestivalen med mamma. Vi åt räkor och en massa annat gott till. Mysigt var det!

Idag så har vi haft Agge och Moa på besök. Barnen lekte super bra som vanligt, och jag och Agge drack en massa kaffe och pratade en massa. Super trevligt!!
Det var nu ett tag sedan man sågs igen, tänk att det ska bli så fastän man bor så nära varann.

Nu sitter jag och väntar på att Mamma ska komma förbi en stund. Jag är ju som jag sagt förut väldigt mörkrädd, så det här med att vara själv på kvällarna är inte riktigt något som jag tycker om. Trodde det var nått som skulle gå över ju äldre man blir.. men nej då.. inte för mig!
Pratat med Jerry i telefon idag, och de verkar ha det super bra där nere.. synd att han glömde kameran hemma bara.

Nej, nu blir det Solsidan för min del!!

Inga kommentarer: