tisdag 2 februari 2010

Åh vilken hemsk dag.
Pluggat sedan 8 imorse, och vid 4 tiden så fick jag en total backout, och kom inte ihåg nånting.
Hade muntliga klockan fem, och det gick ganska bra ändå, även om jag kom av mig ett flertal gånger. ALDRIG MER plugga in i det sista.. det bara blev snurrigt av alltihop.
Fick VG på kursen iallafall. Inte topp-betyg men är nöjd ändå, då jag tyckte denna kurs var svår.
Imorgon är det start för de nästa två kurserna.. ingen vila direkt.. :)

Väntar på att Jerry och Robin ska komma hem, skickade ju iväg dem då jag inte ville att de skulle vara hemma under det muntliga provet. Robin kan inte direkt förstå varför han inte får störa en, och ska ju då BARA FÖR ATT vara med en. Ingen bra kombination.

Imorgon är det jobb igen. Känns som om man inte får någon ledig tid här alls.
Men det är väl så det ska vara!! :)

Inga kommentarer: