onsdag 24 februari 2010

Varit en dag med fullt röj här hemma, Robin har varit hemma med mig! :)
Han är inte sjuk, men vi hade läkartid på EM och då passade jag på att ta en ledig dag med.
Gick super bra hos läkaren, det var bara en uppföljning på hans hosta.
Och medicinen har fungerat jätte bra, dock så börjar han bli snorig igen, och hon tyckte att vi nu skulle fortsätta med medicinen i förebyggande syfte ett par veckor, och sedan ta den så fort han börjar bli förkyld i fortsättningen. Kanon!

Han har även blödit näsblod två gånger idag, vilket inte är så kul! men som tur är så har det bara varit småblödningar. Inte som jag när jag var liten, tack och lov!
Får hålla koll på detta, och blir det mer och mer så får jag väl ringa och be dem ta nya prover.
De tog dessa prover när han var nyfödd, och då var dessa bra, samt att de tog de för ett år sedan då han skulle opereras för att se att han inte hade fått nått som jag hade.
Men det var okej då, så hoppas bara detta är tillfälligt!
Men tankarna kommer ju!

Har lekt en massa idag, och ritat hur mycket som helst. Kul när Robin sitter och säger "det blir fint mamma, du är duktig mamma!" när man ritar. Gullungen!! :) Även om jag inte vet om han har speciellt rätt. haha.

Ikväll blir det till att ta igen den förlorade plugg-tiden som man blev av med idag.
Måste komma ikapp nu känner jag!! Men först blir det till att hänga upp den andra maskinen tvätt för dagen, medan jerry får diska. :)

Inga kommentarer: