tisdag 16 februari 2010

Hanna fick oväntat besök av mig och två mcdonalds påsar idag. Vi hade sagt att vi skulle ta en Bio ikväll, men tror ändå hon blev lite överaskad när jag ringde på dörren.. :)
Inte ofta nu för tiden som det gör det utan att man väntar någon. Dessutom när hon har portkod.. Det var lite kul!!
Och bio vart det, vi såg Snabba Cash. EGENTLIGEN så hade vi pratat om att vi skulle se Luftslottet som sprängdes tillsammans på bio med, men eftersom denna nu släppa på DVD om 2 veckor, så kändes det lite onödigt. Och snabba Cash hade vi också sagt att vi skulle se.
Den var bra. Men tror nog att man kanske ska ha läst boken ändå, Hanna tyckte nog bättre om den än mig, och hon har läst den, och förstod filmen lite mer. Men den var bra, absolut.
Dessutom är Joel Kinnaman värd att se filmen för.. ;)

Imorgon så blir det jobb, som vanligt på onsdagar. Så ska försöka att hinna plugga lite nu under natten, så jag inte har samma ångest imorgon kväll, som jag brukar få när jag har mycket att läsa med.
Måste ta mig till någon som kan öppna ena uppdraget med, fungerar inte på vår dator. vilket är jätte irriterande. Eftersom det är Matten, och uppdraget ska göras i dessa dokument.
Men men.. får fundera på vem som skulle kunna tänkas låna ut en dator, alternativt, skrivare.

Nej. åter till böckerna. och ska pussa lite på älsklingen med innan han ska sova. Inte setts alls idag ju!!

Inga kommentarer: