fredag 12 februari 2010

Känns lite bättre idag. Inte alls lika arg över situationen iallafall.. haha..
Ska ha myskväll med familjen, så det ser jag fram emot.
Ska väl titta på någon film som vanligt. Jag kan ju se på film hur många timmar per dygn som helst, däremot har jag en sambo som ledsnar ibland. Så man får titta själv, och det är inte alls lika kul.
Dessa sjukdagar. som blivit över en vecka nu. så har man hunnit med ganska många filmer.
Alla har varit okej faktiskt.
Sett:
Fame (2009): Den var bra. Lite ungdomlig sådär. men det är ju jag med.. ;)
Beck: I Stormens Öga: Enligt mig en av de bättre Beck filmerna.
Irene Huss: Glasdjävulen: Insåg till min förvåning att det var en Huss film jag inte sett. Lika bra som de övriga Huss filmerna. Älskar dem.
I Hate Valentine's Day: Helt okej. Men en sån där film som man vet ungefär hur den kommer sluta.
Wallander: Dödsängeln: Trodde efter att ha sett trailern att denna skulle vara bättre faktiskt. Men bra var den.
Nothing like the holidays: Okej, denna var dålig!
Nothing but the truth: Riktigt bra, men ganska lång och lite seg.
True Women: Riktigt bra. Men 3 timmar lång.
Patrik 1,5: Rolig.
Hotel Rwanda: Hade inte sett den. men den var ju riktigt bra den med.
Gamer: Trodde jag skulle tycka den var dålig. Men det var den ju inte.. lite svår enligt mig bara. Eller kanske jag som är trög.. ;)
Ugly Truth: Åh vad jag hade sett fram emot denna. så lite besviken vart jag nog. Men älskar skådelspelarna. :) Men bra film!!

Ja, det har som sagt blivit en hel del film. Men man tröttnar ju aldrig!
Får ut så mycket utav det!
Jag vet att bland annat H frågat mig massa gånger om jag sett någon bra film som jag kan tipsa henne om, så här får du en lista.. ;)

Imorgon ska jag hem till Hanna, om jag mår bättre, Planerat länge, men som sagt, man vet ju aldrig. Ska äta mat och ha lite mys. :)

Ha en Bra helg!

Inga kommentarer: