söndag 21 februari 2010

Fredagen spenderade jag och Robin med myskväll tillsammans. Jerry var inte hemma, så vi fick lite mamma-son tid tillsammans. :)
Lördagen vart det ett besök hem till pappa och mari, de bjöd på pizza, och robin lekte en massa. de åker ju till spanien imorgon. så kommer inte ses på ett par veckor nu.
Sedan vart det en lugn kväll, robin somnade redan kl 17. Vi tittade på melodifestivalen och tittade därefter på film på 5an, som varken jag eller Jerry sett tidigare.
Idag har det blivit ett snabb-besök hos Agge och Mogge på eftermiddagen, Moa och Robin lekte för fullt som vanligt. Efter det vart det hem till mamma på söndagsmiddag, och jag skrev ut mina papper som jag skulle gjort för länge sen egentligen.
Vi kom nyss hem därifrån, så nu ska man försöka få Robin i säng så fort som möjligt. och sedan blir det TV och en tidig kväll, känner jag.

Tittade på : Allt för min syster, med Cameron Diaz här om dagen. SE DEN!! Fan vilken bra film. Grät iof ungefär hela filmen. Men den var otroligt bra. Rekommenderas verkligen!

Hoppas ni också haft en bra helg. Lite ångest inför att det är måndag imorgon, men snart är det fredag igen!! :)

Inga kommentarer: