onsdag 10 februari 2010

Känner att man inte direkt behöver skriva nått länge.
Ja, vi är sjuka fortfarande (iaf en del av familjen), så det är ingen idé att komma med en massa roliga förslag att hitta på nått direkt.. vänta tills förbannelsen av sjukdomar gått över.
Då kommer jag MER ÄN GÄRNA att vilja hitta på en MASSA saker.
Så det ser jag fram emot.. ;)

Lite irriterad är jag dock, Hanna (den bästa och underbaraste) ska ju flytta om en månad, och lämna Uppsala, och mig. :( Så jag hade ju tänkt att det skulle vara bra att kunna ses så mycket som möjligt nu INNAN hon flyttar, men nej, NEJ, det är klart att det inte går heller..
Okej, det är dryga månaden kvar, så hinner för förhoppningsvis synas lite innan ändå, OM man lyckas bli fri från detta..
Men det känns ju konstigt kan jag ju få säga!! KOMMER SAKNA DIG SOM FAAAAN!!
Vem ska jag nu hitta på alla galna saker med?! ;)

Inget jobb för mig idag heller. Känns som om allt går precis åt fel håll just nu!
Skulle ha åkt på efterkoll med Robins hosta idag med, men det fick också ställas in, och skjutas upp. Mycket saker som man kommer bli tvungen att ta tag i SEN istället.

Dessutom Mer snö... Räcker det inte nu???
Jag vill ha Sommar, sol och VÄRME!!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men älskling jag kommer pendla, inte flytta!! Och jag lovar att du inte kommer märka nån skilland.. kommer ju vara i malmö fem dagar sen hemma i fyra!! haha du kommer önska att jag verkligen flyttade:) jag kommer hänga hemma hos er som en blodigel!!

Meeandmyworkout sa...

Oj gummsan, vad är det för sjukdom som härjar i ert hus?
Krya på dig! Kramis