måndag 22 februari 2010

Den här dagen har bara försvunnit. helt sjukt. känns som om man inte varit vaken många timmar.
Men det lär väl bli betydligt fler, då jag planerar på en plugg-natt, då resultaten blir bäst då.

Robin var inte på bästa humöret när han kom hem idag, tror han var trött, som vanligt.
Känns som om han ALLTID är trött när han kommer hem från dagmamman, vilket naturligtvis är ganska förståeligt. Men men.. inte så roligt när han vägrar att lyssna, och vägrar att äta middag jämt. Men har kommit på några sätt som fungerar Ibland. men inte alltid.

Ska sätta mig ner och betala räkningar nu. helt värdelöst. det är så TRÅKIGT!!
Men ett måste, så man har ju inge val direkt.

Har även suttit och fyllt i mina övningskörningspapper. så dessa ska skickas in imorgon.
Måste ta tag i skiten någon gång, även om inte en jävel tror att jag kommer klara det på grund utav min bilrädsla, men jag ska allt visa er.. ;)
hmm.. får se om man sa för mycket nu.. haha..

Städat har man hunnit med som vanligt, och tvättat som vanligt. Undrar om man någon dag i veckan kan få SLIPPA tvätta eller städa.. helt sjukt vad man håller på, även om Jerry faktiskt är enormt duktig på den biten med, och har alltid varit.. så är det alltid saker att göra här hemma.
Less på att tvättställningen står uppe JÄMT, 7 dagar i veckan! men men..

En bra dag helt enkelt!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag tillhör inte dem som tvivlar på att du klarar ta körkortet... jag vet att du e j*t bra på att köra bil, jag har ju till trots övningskört med dig för hundra år sen ;)...
Sen e frågan om du vågar köra när du väl har körkortet.. dvs ensam?
Älskar dig!
KRAM