onsdag 3 februari 2010

En bra morgon. En glad son, som inte bråkade om allt, som man nu för tiden är van med att han alltid gör innan vi ska iväg. och en relativt pigg mamma..
Gick och la mig ganska tidigt igår, eftersom jag var helt slutkörd.
Hanna, emily och Diana kom förbi på lite fika, trevligt som vanligt!
Även om Robin var ganska trött och lättretlig. Han somnade fort sen. Utan större problem.
Känns att våran lilla bebis, som alltid kommer vara min lilla kille, börjar bli stor.
Man får ju nästan ångest. Han bryr sig liksom inte alls lika mycket om en, utan vill leka själv större delen av tiden, om det inte är andra barn här vill säga..
Han kan säga såna "vuxna" saker ibland, så både jag och Jerry skrattar åt honom! Så sött!!
Men han blir ju fyra i år..

I Tranås var det för övrigt bara bra, lite bilder kommer senare.. Loke har blivit jätte stor helt plötsligt, och ändå så fyller han bara 2 år på fredag. Men han pratar otroligt mycket och bra. men det har han ju gjort länge med. Ellika växer, mosters favorit-tjej. Dom är ju så söta!! :)
Tråkigt med avståndet som jag sagt förut, för man kan ju liksom inte träffas så ofta, och än så länge så är de så små, så man kan ju inte direkt prata i telefon med dem heller, så det hinner hända mycket mellan gångerna.
Men men.. det är en mysig stad att komma till när man åker och hälsar på iaf! :)

Idag så blir det jobb för min del. Hade trott att mina kurser skulle starta idag med, men vi får se hur det blir med det. Har mailat att de skulle starta dem, men inte fått svar. Men hoppas verkligen det! då man söker CSN så är det ju liksom lite viktigt att det stämmer.

Ha en Bra dag!

Inga kommentarer: