tisdag 9 februari 2010

Kan man få bli HELT frisk någon gång kanske?!
Less på allt vad sjukdomar heter just nu. Vill vara frisk och pigg och ha en massa energi.
Låg helt sänkt i söndags, med magkramp och feber.. och igår kunde jag knappt ta mig ur sängen då jag hade noll energi till att ta mig upp. Kändes som om man skulle svimma bara man skulle upp och ta ett glas vatten.

Och nu imorse så vaknar man med VÄRLDENS HALSONT.. ALLVARLIGT?!
Nu får det räcka!!

Robin magsjuka förra veckan räckte och blev över för det här året enligt mig. Fy fan hur mycket en unge kan spy, ursäkta.. ;)
Men helt otroligt sjukt.

Och nu detta. Jag har inte TID med att vara sjuk. Jag har alldeles för mycket och göra just nu.
Visst halsont kan man väl leva med, men när man inte kan svälja eller äta, och knappt prata, då påverkar det ju en mer såklart. Så hmm.. ska bli intressant och se om det är halsfluss igen kanske.
Magsjukan återkom ju ganska precis 1år efter. och hade halsfluss i februari förra året med, så det är klart att man kanske ska vänta sig det med..

Ja, ANNARS är allt som vanligt. Eller allt är som det inte brukar vara.. vette fan egentligen?!
Hoppas alla andra kunde njuta av solen och få vara friska igår iaf.
Jag, bitter? Nej men vaddå?! ;)

1 kommentar:

Jenny sa...

Tänker på dig lillsnuttan ;)