onsdag 17 februari 2010

Ska alldeles strax trippa iväg tvärs över gården till Robins extra dagmamma, där han ska vara idag. Inte så lång promenad, men trots det så ska alla kläder på. så samma sak här hemma.

Blev uppe lite fööör länge inatt. skulle plugga ett par timmar hade jag tänkt, men slog ner huvudet på kudden halv fyra, och somnade inte förrän klockan var efter fem eftersom jag hade TVÅ snarkande björnar bredvid mig. Robin var värst!! Han är snorig, och det fick man märka av inatt kan jag lova. Han sov iallafall bra, tack och lov, och vaknade inte själv.

Sedan blir det hem och vila ett par timmar, innan det är dags att göra sig klar för jobbet i vanlig ordning. Känner att jag behöver åtminstone ett par timmars sömn innan. Så jag måste!

Längtar till första veckan i mars, då alla serier börjar igen, så man har något att se fram emot på vardagskvällarna. Film var eviga kväll blir både DYRT och tråkigt i längden.. ingenting och följa ju. JA, jag är en RIKIGT serie-nörd när dessa väl är igång. Inte så att jag inte kan göra nått annat, men det blir ju höjdpunkten på kvällen liksom.. om inget annat händer.. ;)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: